Toimitusehdot

Kenelle verkkokauppa on tarkoitettu?

Jälleenmyyjille

Verkkokauppamme on tarkoitettu retkeilyalalla toimiville yrityksille, joilla on kivijalkakauppa tai verkkokauppa. Myös liikelahjatalot ovet tervetulleita asiakkaaksemme.

Liikelahjat ja ryhmätilaukset

Yritykset ja yhteisöt, jotka tilaavat suuremman määrän tuotteita yhdellä kerralla.

Rekisteröityminen on pakollista

Tilauksen tekeminen edellytä rekisteröitymistä. Verkkokaupassamme asioivalta yrityksen on ilmoitettava, Y-tunnus, yrityksen yhteystiedot, (laskutus ja toimitusosoite), sähköposti ja yhteyshenkilön tiedot. Oman asiakastilin luominen ja käyttäminen on täysin turvallista.

Toimituskulut ja toimitusvaihtoehdot kotimaassa

Toimituskulut lisätään aina laskulle. Asiakas voi myös toimittaa postin asiakasnumeronsa, jolloin lähetämme tilauksen käyttäen sitä . Meille voi myös toimittaa valmiin postin osoitekortin, jolloin emme peri toimituskuluja. Myös nouto varastoltamme on mahdollista, mutta tästä on aina sovittava kanssamme etukäteen.

Valitse verkkokaupassamme sopivin toimitustapa, eli Matkahuolto, Posti, Vastaanottajan rahtisopimusnumerolla, Dropshipping (toimitus suoraan asiakkaallenne), Toimitan pakettikortin tai Nouto. Muistathan toimittaa meille valmiin pakettikortin sähköpostilla jos valitset toimitustavaksi Toimitan pakettikortin tai dropshipping.

Toimitusaika

Mikäli tuotteet ovat varastossamme, on arvioitu toimitusaika kahdesta viiteen (1–5) työpäivää. Eli paketti toimitetaan kuljetusliikkeelle tuon ajan sisällä.

Mikäli tuote halutaan ehdottomasti tiettyyn päivään mennessä, on toiveesta hyvä olla yhteydessä ennen tilausta ja lisäksi siitä on mainittava erikseen tilauksen teon yhteydessä. Biwak Outdoor toimii toimituksen suhteen asiakkaan tarpeiden mukaisesti, mikäli se on kohtuudella mahdollista. Lisäkustannuksista vastaa Tilaaja.

Tilauksen peruuttaminen ennen kuin se on toimitettu

Tilauksen voi peruuttaa, jos sitä ei vielä ole ehditty toimittaa kuljetusfirman haltuun. Tilauksen voit peruuttaa vastaamalla sähköpostilla tulleeseen tilausvahvistukseen tai soittamalla meille. Mikäli tilaus on ehditty toimittaa ei sitä voi enää palauttaa.

Kuljetuksessa rikkoutuneet tuotteet

Toisinaan voi käydä niin, että huolellisesta pakkaamisesta huolimatta kuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote/tuotteet ovat vaurioituneet, on siitä tehtävä kuljetusliikkeelle ja Biwak Outdoorille vahinkoilmoitus. Tilaajan on tämän jälkeen oltava yhteydessä asiakaspalveluumme.

Mitä jos meille on käynyt pakkausvirhe?

Jos olemme vahingossa toimittaneet sinulle väärän tuotteen tai jokin tuote on jäänyt uupumaan toimituksesta, olethan meihin yhteydessä, mieluiten sähköpostilla.

Hinnat

Voimassa oleva hinta on hinta, joka ovat Biwak Outdoorin sähköisessä tilausjärjestelmässä. Biwak Outdoor pidättää oikeuden hinnanmuutoksiin, esim. tilanteessa, jos hinnastossa on ollut selkeästi väärä hinta tai vaikka nolla hintainen tuote. Tällöin Biwak Outdoorilla on oikeus perua koko tilaus.

Maksuehdot

Sovitaan erikseen asiakkaan kanssa.

Ylivoimainen este (Force majeure)

Biwak Outdoor ei vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy Biwak Outdoorin vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten lakosta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta Biwak Outdoorin toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

Reklamaatiot

Jos tuotteessa ilmenee vikaa tai se ei toimi niin kuin sen pitäisi, reklamoi tuotteesta.

Huomioithan, että takuu ei koske normaalia kulumista ja tuotteen väärinkäyttöä. Myöskään ylikuumenneet tai auringon haurastuttamat tuotteet eivät kuulu takuun piiriin. Esimerkiksi jos riippumaton verkonlevityskepit tai teltan kaaret on työnnetty pussiin viimeisenä ja kankaisiin tulee repeämä, ei tämä ole reklamaatioon oikeuttava vika. Tai jos pakettia avatessa viillät tuotteen rikki, ei sekään ole takuuasia.

Ole meihin yhteydessä mieluiten sähköpostilla, toki soittaakin saa, mutta tulemme hyvin suurella todennäköisyydellä pyytämään sinulta kuvia / kirjallista selvitystä ilmenneestä viasta. Selvitellään ensin asioita kirjallisesti ennen kuin pyydämme palauttamaan tuotteen tarkasteltavaksi.

Takuuasioissa olemme aina yhteydessä valmistajaan / valmistuttajaan, joka tekee asiasta päätöksen, käytämme myös omaa maalaisjärkeä. Pääpiirteittäin ensisijaisesti velvollisuutenamme on korjata / korjauttaa tuote, jos se vain on mahdollista. Jos korjaaminen ei ole mahdollista, on asiakkaalla mahdollisuus saada uusi tuote tilalle tai vaihtoehtona on myös tuotteen hinnan palautus.

Huom, kun lähetät meille reklamoitavan tuotteen, on sen oltava puhdas ja kuiva.

Riitojen ratkaisu

Tästä etäkauppasopimuksesta aiheutuviin riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia.